تایر مفهومی گودیر برای اوپل Experimental




تایر مفهومی گودیر برای اوپل Experimental

کمپانی گودیر با برند خودروسازی آلمانی اوپل همکاری می کند تا یک تایر سفارشی نوآورانه که به طور ویژه برای خودروی مفهومی تجربی اوپل Experimental طراحی کند. این همکاری بین این دو برند نشان دهنده تعهد  گودیر برای تطبیق طراحی استثنایی با مهندسی پیشرفته خودرو است.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد لاستیک گودیر، از جمله دیواره‌های جانبی سفارشی، طراحی آج منحصر بفرد و ترکیب خاص که به‌طور یکپارچه مکمل زیبایی چشمگیر کانسپت تجربی اوپل است و تعهد گودیر برای ارائه طراحی فراموش‌نشدنی در کنار این OEM را برجسته می‌کند.

گودیر با موفقیت دیواره جانبی لاستیک را با رینگ های Ronal که در اوپل Experimental نشان داده شده است، ادغام کرده و به راندمان آیرودینامیکی مترادف با خودروهای مشهور اوپل دست یافته است. گودیر از طریق مهندسی دقیق، قابلیت‌های لاستیک را برای بهبود عملکرد آیرودینامیکی خودرو و در نتیجه بهره‌وری انرژی فوق‌العاده طراحی کرده است.

گودیر برای این پروژه مفهومی خاص، تکه های رنگی را در ترکیب لاستیک بکار برده است و این ترکیب با فلسفه طراحی برجسته و خالص اوپل همخوانی دارد. این ادغام نوآورانه منحصربه‌فرد بودن و تمایز تایر را بیشتر می‌کند و لایه‌ای از زیبایی‌شناسی را اضافه می‌کند.

لورن کولانتونیو، مدیر ارشد فناوری گودیر EMEA، می گوید: " اوپل موقعیت کاملی برای به نمایش گذاشتن قابلیت طراحی گودیر ارائه می دهد. این خودروی رویایی تعهد اوپل را به دقت و توجه بسیار زیاد به جزئیات، که به شدت با اهداف ما همخوانی دارد، برجسته تر می کند. ما واقعاً مفتخریم که به‌عنوان شرکای این سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز انتخاب شده‌ایم و این فرصت را داریم که یک تایر سفارشی بسازیم که کاملاً مکمل این خودروی مفهومی خارق‌العاده باشد."

خودروی اوپل Experimental با تایر سفارشی گودیر در نمایشگاه IAA Mobility در مونیخ (5 تا 10 سپتامبر 2023) به مخاطبان بین المللی ارائه خواهد شد.



منبع: https://news.goodyear.eu/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0